fb
Vyberte stránku

REKLAMAČNÍ ŘÁD

společnosti INFLUBA s.r.o., IČO: 17875285, se sídlem Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 378196 (dále jen
„Provozovatel“)

1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tento reklamační řád (dále jen „Reklamační řád“) upravuje vzájemná práva a povinnosti
Provozovatele a osob, které s Provozovatelem uzavřely smlouvu (dále jen „Uživatelé“), na jejímž
základě Provozovatel umožňuje Uživatelům užívat Platformu (dále jen „Smlouva“), při reklamaci
služeb souvisejících s provozem Platformy. Provozovatel umožňuje užívat Uživatelům Platformu
„Influland“ skrze mobilní aplikaci (v Reklamačním řádu jen „Platforma“). Platformu užívají
právnické osoby provozující podnikání v oblasti prodeje zboží a služeb (dále jen „Poskytovatel“)
a dále fyzické osoby podnikající v oblasti marketingu a sociálních sítí (dále jen „Influencer“).
Účelem Platformy je propojovat nabídku a poptávku Poskytovatelů a Influencerů a především
umožnit Influencerům požívat určité výhody, zejména v podobě slevy na produkty Poskytovatelů
(dále jen „Výhoda“), kteří za to učiní propagaci Poskytovatelů na sociální síti (dále jen
„Propagace“).

1.2 Reklamační řád je vydán dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění (dále jen
„Občanský zákoník“).

1.3 Tento Reklamační řád se vztahuje na případy, kdy Uživatelem je osoba, jež jedná při uzavírání
Smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání
(tj. podnikatel).

1.4 Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek Provozovatele, které upravují provoz
Platformy a uzavírání Smluv.

2 POSTUP UPLATNĚNÍ A VYŘÍZENÍ REKLAMACE PLATFORMY

2.1 Uživatel může vytknout vadu, která se u Platformy projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy.

2.2 Má-li Platforma vadu, může Uživatel požadovat odstranění vady, ledaže je to nemožné nebo
nepřiměřeně nákladné.

2.3 Provozovatel reklamaci náležitě posoudí a pokud je to relevantní, přijme navazující opatření ke
zjednání nápravy, a Uživatele o vyřízení a přijatých opatřeních k nápravě informuje
prostřednictvím e-mailu, který Uživatel využil ke kontaktu.

2.4 Provozovatel může poskytnout přiměřenou slevu, pokud

2.4.1 vadu neodstranil nebo je z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené
době nebo bez značných obtíží pro Uživatele,

2.4.2 se vada projeví i po odstranění, nebo

2.4.3 je vada podstatným porušením Smlouvy.

2.5 Pokud má Provozovatel v důsledku vadného plnění vrátit Uživateli peněžitou částku nebo její
část, Provozovatel ji uhradí zpravidla do 14 (čtrnácti) dnů ode dne, kdy Uživatel uplatnil u
Provozovatele příslušné právo z vadného plnění. Použije přitom stejný způsob, jakým Uživatel
uhradil příslušnou částku, ledaže Uživatel výslovně svolí jinak a nevzniknou mu tím žádné
náklady.

2.6 Pokud Provozovatel v rámci posouzení reklamace ceny za předplatné shledá, že cena je vadně
stržena z důvodu na straně provozovatele tržiště s mobilními aplikacemi nebo provozovatele
platební brány (tj. třetí strany), bude reklamace řešena v souladu s pravidly dle příslušné
smlouvy (vč. obchodních podmínek) uzavřené s touto třetí stranou. Bude-li to žádoucí,
Provozovatel vyvine potřebné úsilí a poskytne nutnou součinnost pro to, aby byla reklamace
řádně prošetřena a vyřízena.

3 POSTUP VYŘÍZENÍ SPORU MEZI POSKYTOVATELEM A INFLUENCEREM

3.1 Provozovatel není odpovědný za vady související se smlouvou o Propagaci uzavřenou mezi
Poskytovatelem a Influencerem. Za vady Propagace je Poskytovateli odpovědný pouze
Influencer.

3.2 Dotčený Poskytovatel či Influencer je oprávněn uvědomit Provozovatele o vzniklém sporu
s Poskytovatelem, resp. Influencerem. Provozovatel vyvine potřebné úsilí k tomu, aby byl spor
mezi Poskytovatelem a Influencerem vyřešen smírnou cestou. Pokud se i přes vynaložené úsilí
nepovede spor vyřešit dohodou, dotčený Influencer, resp. Poskytovatel, se může domáhat
ochrany svých práv soudní cestou.

4 KONTAKTNÍ ÚDAJE

4.1 Pro účely komunikace a reklamace je Uživatel povinen využít některý z následujících kontaktů
Provozovatele:

4.1.1 e-mail: info@influland.cz,

4.1.2 doručovací adresa: Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2.

4.2 Provozovatel bude Uživatele kontaktovat způsobem, který Uživatel využil ke komunikaci
s Provozovatelem, nebo na kontaktní údaje uvedené ve Smlouvě nebo v uživatelském účtu na
Platformě.

5 SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

5.1 Ustanovení tohoto Reklamačního řádu nemají vliv na práva a povinnosti Uživatele dle
Obchodních podmínek (zejm. co se týče práva na odstoupení od Smlouvy a dalších).

5.2 Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 01.09.2023

PŘÍLOHA – VZOR OZNÁMENÍ REKLAMACE – KE STAŽENÍ ZDE